trevliga försäljare

så, en enormt trevlig tjej ringde hem till mig idag sådär på kvällskvisten och frågade mig, eftersom jag har prenumerat tidigare på elle, om jag ville ha en prenumeration på 12 nummer för 53 % rabatt plus en t-shirt klänning, med andra ord  för 249 kr! och ja jag vet jag kanske ska flytta snart men hur kan man tacka nej till något sådant? så ännu en prenumeration för elle är fixad, och jag är faktiskt glad.
en annan sak, sökt 7 jobb idag! (varav 1 av dem är på varenda din sko eller liknande butiker i hela göteborg så det blir väl egentligen mer än 7) nu jäklar får vi hålla tummarna att det ska gå vägen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

update?

2009-07-26 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0