Midsommarhelgen:

Midsommar: Kvällen i Kyna började tidigt, halv 4 för att vara exakt. Första cidern knäpptes på en gång och lyckliga var vi som hade tagit stövlar på oss, plus poäng till oss!, ös blev det med grillning, dans runt stången och fulvin brännboll i par. Vilket var en av de roligaste lekarna jag lekt när man var med i innelaget ute laget bestod mest av att ta kort och dricka mer fulvin. Sedan blev det dans i ladan för fulla muggar. Runt ett på natten efter  att ha hållt i gång ett tag tog kvällen slut för mig, snabbt som attan, vet ej om det var för alkoholen eller om det var för att jag varit sjuk, men i en säng i ett hus hamnade jag tills en taxi kom och hämtade upp mig och klara vid 3 och körde hem oss till klara där vi sov.
Men jag hade en superkväll så länge den varade, och skulle inte ändra på något förutom att den slutade så tidigt kanske.
Igår på midsommardagen rymde jag till stugan för att vila upp mig, så nu är jag pigg och kry igen och redo för en ny vecka, nämligen Peace and love.
Men först blir det en tripp till aspeboda, för min syster ska spela och lite häng med brudarna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0