helgen

Fredagen var asbra men stressig men middagen med alla brudar blev asbra och de tyckte maten var god (vilket alltid är lika trevligt), mycket snack och mycket skratt som vanligt och jag blir alldeles lycklig när jag umgås med de.
Igår var det dags för högskoleprovet, vilket gick sådär.. men jag ser det som en övning och nu vet jag hur det känns att göra det med tiden och allt. Efter högskoleprovet var det dags för förfest här hemma med 7 härliga tjejer och sedan massor med dans på S2.. Det var en bra kväll, lite omtumlande ibland men så kan det bli.. Och nu vet jag hur vissa människor är och jag säger bara: FUCK YOU.. men what ever..
Idag haar jag städat och sovit och det ska jag fortsätta med..










(sista bilden är från evelina)

Kommentarer
Postat av: lina

mycket bra kväll!

2009-03-31 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0