helt fantastisk:

konserten var helt fantastisk, lägger ut lite filmer och bilder imorgon, är för trött nu.. Nya vänner har man fått också, vilka hemskt trevliga människor! och komplimanger, oj oj oj jag säger då det! man kanske ska satsa på USA!? haha

frågade ju igår vilken klänning jag skulle ta, och det verkar som att den sista var den ni tyckte bäst om, tror det jag med, men vet inte om stl kommer passa, men man kan ju alltid skicka tillbaka, annars blir det nog den första klänningen, vare sig ni tycker det eller inte..

nu sleep! lyckan på topp och nu borde man sova bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu, nu kommer jag snart :)

2009-05-12 @ 22:52:56
URL: http://svedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0