inofficiellt över

Min gymnasietid är nu inofficiellt över, alla böcker inlämnade, alla betyg satta och nu är det bara studentresa och studentveckan kvar..
I övermorgon drar jag och världens härligaste gäng till cypern och jag ska dela en tvårumslägenhet med käraste anna och jag har packat nästan allting, lite småplock kvar som jag ska slänga i imorgon. Min kära mamma var så söt och snäll idag när hon gav mig fick pengar så att jag inte skulle behöva ta från några sparpengar, plus att hon hade två siffrigt i euro löst hemma också, underbaraste mamma, vad ska jag göra utan henne när jag flyttar hemifrån om några månader(?). Ikväll blir det en härlig blandning av greys anatomy, sex and the city och glass.
jag är lycklig nu.. JA en sak som är stort för mig jag fick VG I MATTE C! så otroligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

ja fyfan vad bra vi ska ha det i vår tvårumslägenhet

2009-05-20 @ 22:48:45
URL: http://annibal-annibal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0