time to let everything go... hah, trodde jag ja!

jag är på gränsen att bryta i hop just nu, har setat med den här jävla(ursäkta) psykologi hemtentan (som för övrigt är på högskolenivå inte på gymnasienivå, enligt en persons far som varit psykologilärare i 30 år) sedan 6 idag varav sedan halv 9 endast handlat om en jävla fråga som ingen förstår sig på, jag dör sakta men säkert och snart skiter jag i mitt mvg och den här jävla(ursäkta) frågan och går och lägger mig, så trött, så stressad, så ledsen, så på gränsen till att bryta ihop, för ett jävla mvg och för ett jävla arbete (orkar inte be om ursäkt mer)
SÅ då har man öppnat sig för omvärlden också, så underbart, verkligen....
nej tänk positivt: cypern cypern cypern cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0