världens stressigaste helg:

idag: musikteori, trodde jag hade prov men det var framflyttat till nästa fredag, har nog aldrig blivit så lättad i hela mitt liv. Efter musikteorin var det rep med linus, sedan rep på haga med kören och efter det var det dags för dans och genrep i kvarnsveden. Tänk er allt detta timme efter timme, från  16.00 till 21.00  och utan mat, endast en macka, jepp en macka på hela dagen. inte bra för erikas huvud..

imorgon: kl 11 genrep inför våran konsert på söndag, direkt efter det sista minuten rep och konsert med kören vårkonsert till 7 och efter det förmodligen klassfest och maskerad i säter, om jag orkar..

söndag: rep från 12 på wasabryggeriet, sista inför konserten, kl 1 ska jag dansa till typ 3 sedan direkt till wasabryggeriet och konsert, NERVÖÖÖST!, och sen hem och sova för det blir det nog inte mycket av den här helgen..

frågan är: När ska jag hinna äta och när ska jag hinna andas? USCH! positivt: Syrran kommer hem!

Idag gjorde vi klar våran studentbanderoll också, läckert blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0