brustna hjärtans höst

Hela staden har fått en tjock dimma över sig och man ser ingenting, människorna gömmer sig i värmen och ensamheten växer. Min pappa sa idag att det är tur att vi bor i paradiset för hit kommer nästan aldrig dimman, så jag skyller på honom, det är hans fel att borlänge, paradiset och jag har en tjock dimma över sig/mig.
Inget känns så perfekt som Melissa Horn och hennes texter gör just nu.

Melissa Horn - Med ena foten utanför (fanns tyvär inte på youtube, så bara för er med spotify)

Det är grönare i parken
O du ropar högt när du är där
Du säger att jag skrattar bort dig men du var ju aldrig här
Du var ju aldrig här
Du går ensam hem ifrån krogen och jag undrar hur du gör
Det är lättare att falla med ena foten utanför med ena foten utanför

Ni borde läsa hela texten. finns inte plats här, finns aldrig plats här, inte idag iallafall, sanningen gömmer sig någon annanstans idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0