en onsdag i centrum och i skogen

Spenderade gårdagen på kupolen med anna och letade efter ett par kostymbyxor till mig, det gick bra, riktigt bra faktiskt. Så på fredag ska jag dit igen och köpa dem. På lördag är det black and white tema på s2 och jag tänkte köra på fransk stil, kostymbyxor, vitt linne med urringad rygg, ankelboots, röda läppar och kanske paljettbasker. Blir nog bra. Jag känner på mig att den här helgen kommer bli riktigt bra.
Hur som helst, efter kupolen åkte jag och andra anna till aspeboda och till daniel och spelade tv-spel hela kvällen.
Bra onsdag, bra helg, bra liv.

"men ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt"
precis så känner jag, nu ska det vara fritt. mina vilkor, min tid, mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0