helgen som varit.

Helgen var bra. Började helgen med en liten idol och vin kväll med tjejerna, som slutade på stan och bakfickan. I lördags var jag i skogen och aspeboda med falugänget och umgicks hela kvällen, jag ställde upp som kock för kvällen och lagade mat för fulla muggar, sen spelade vi rockband, hade kuddkrig och spelade poker. Igår umgicks jag med Malin som är hemma över helgen och lite av veckan från göteborg på grund av sjukdom, vi tog oss en fika, köpte för mycket skit och kollade på film.

Ni kanske förstår att min inspiration är helt off just nu.. men det där får duga just nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar din blogg

2009-10-20 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0