höst höst höst

Det är verkligen höst nu, ute är det 3 grader och frosten ligger kvar på marken. Men solen skiner så det gör inget. Och Niclas och min syster är hemma över helgen, vilket gör att kylan bara kommer längre och längre bort.
Igår hade jag och Evelina en riktig höstdag och tog med oss bullar och varm choklad till dalälven och hade lite picnic och satt och pratade i någon timme. Sen åkte vi hem till mig och planerade Uppsala. Allt känns bra.

I Helgen kör vi på studio 54 och 70/80-tal härligt! Paljetter paljetter och paljetter! + Axelvaddarna då..
Nu ska jag ut och göra en annan höstsyssla, kratta.

här har ni lite peppmusik:
http://open.spotify.com/track/3PCETvv1FW2rFoYYUyBPTn

name the pet - get on the bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0