när solen skiner igen

Mår mycket bättre idag, solen skiner igen kanske därför jag vet inte. Kören gjorde under igår också, var skönt att komma ut och träffa folk. Idag ska jag och Evelina iväg och hälsa på Oskar och hans lägenhet och spela tv-spel och imorgon drar jag ut i skogen till Daniel och lär mig fifa, riktig tv-spels vecka.  Härlig vecka

Helgen var bra. Efter att ha fixat mitt hår i tre timmar drog jag och evelina till forssa och hennes kompisar. Där förfestade vi lite snabbt och drog sedan vidare till stan och studio 54. Kvällen blev lång, natten också och jag träffade på många äventyr. I söndags körde jag och Evelina på en traditionel bakis-kväll med bakis-mat och film.

Jay-z + Alicia Keys -  Empire state of mind

för er med spotify 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0