med öppna ögon blev allt mycket vackrare

Har ni sett vad vackert det har blivit ute nu? Jag har missat det totalt, men idag när jag satt på tåget själv på väg hem såg jag sverige med öppna ögon. Alla löv, åkermark, ängar, skog, gamla hus. Det var vackert, och med vacker musik blev allt ännu bättre. Därför har jag lyssnat på Melissa Horn, Missy Higgings och Tomas Andersson Wij timme efter timme. 6 timmar för att vara exakt.
Göteborg var så fantastiskt som det bara kunde vara och nu är jag så utsliten efter en hektisk helg. Vi gjorde stan på lördag kvällen efter att ha ätit kina mat och förfestat med några av Malins vänner, vi fikade i timmar på söndagen och hade tjejsnack när det är som härligast och kikade på film på kvällen. Imorse klockan åtta satt jag mig på ett tåg själv och öppnade ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0