NU BEHÖVER JAG ERAN HJÄLP

Mitt hår börjar bli alltför slitet vilket betyder att ett besök hos frisören borde bokas in och känner att när jag ändå är där att jag ska försöka mig på en riktig förändring. Något nytt nu när det är höst och allt. Har ju haft långt hår ett bra tag nu så jag funderar på att klippa av det, klippa lugg eller  färga det
Så hjälp mig 1,2,3 eller ingen av dem, eller kanske något annat?


kort?


lugg?


vänsterns korta eller högerns färg?

HJÄÄÄÄLP!

bilder: knighttcat.com och mikas.se


Kommentarer
Postat av: eveliina

knivig fråga.. första bilden var ju ursnygg, men jag gillar dit långa hår! men kanske klipp av håret 1dm o så lugg till :)

2009-09-09 @ 13:32:49
URL: http://edghvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0