nya dagar, ny vän, nya grejer.

De senaste dagarna har jag bara tillbringat hos farmor. Lagat mat, städat, diskat och så vidare. Igår visade vi vår nya vän runt i borlänge och lagade middag och paj. En superdag och kväll blev det. Har dock börjat bli sjuk nu, suger verkligen, hoppas att jag inte blir sjukare. Hatar att vara förskyld. Te och hostmedicin kör vi på nu.
Idag hann vi med en tripp till stockholm och hälsa på systeryster en snabbis. Jag har även hunnit sökt 8 jobb till sälen, heja heja! håll tummarna! nu ska jag fanimej komma härifrån.
Trots sjukdom kör vi nog på en falurepris på lördag, ska bli skoj!

Har precis också bokat biljett till lasse också, underbara lars winnerbäck! kommer bli succé.


Kommentarer
Postat av: K

ny vän och lasse! tummen upp! :D

2009-09-03 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0