dåliga vanor - dåliga beslut.

För en månad sen var jag så där dum som man kan vara ibland när man blir kär i något, jag köpte för små skor. Nu har jag insett att jag inte har råd med ett par skor som bara ligger i sin kartong och vilar, så jag har bestämt mig för att sälja dom (breaks my heart). Just nu hoppas jag på anna och att hon kan ha dom. Annars lägger jag ut en bild på tradera och så går ni in och kollar där och köper dom, en liten 36:a, bruna fina med 10 cm klack från vagabond. Åh i love them. Ska till stockholm nästa vecka och leta efter ett par 37:or..eller så skiter jag i hyran och mat en månad och köper dessa från prada. hmmm.. nej får bli vagabond. For now..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0