En helg i borlänge; Maskinen, nattsms och spontan utgång

Helgen och Borlänge har varit jätte bra. I fredags drog jag och evelina till Maskinen, laddade som aldrig förr. Väl där träffade vi på trevliga ansikten och dansade hela natten till bra musik. Igår var det dags för Borlänges Melodifestival, duktiga konfrencierer och bra orkester, kvällen fortsatte med en riktig spontan utgång med fina flickor och härliga pojkar. Nattsms och övernattning med bästaste vännerna fick avsluta lördagen.
Borlänge levererar fortfarande, känns bra.

Ikväll åker jag tillbaka till Uppsala och imorgon ska jag kolla på mitt förhoppningsvis framtida rum. Håll tummarna för 20 kvm på kvarngärdet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0