mamma och pappas lilla flicka

Ligger i Uppsala, tänker på Borlänge. Trots att jag fick mitt boende idag så saknar jag borlänge mer än någonsin. Eller egentligen saknar jag inte själva borlänge jag saknar mamma, pappa, sången, vännerna och tryggheten. Mamma skickade ett sms och sa grattis och att hon älskade mig idag, jag började grina. För det enda jag ville var att krama om min mamma och titta på film och mysa i soffan. Innerst inne kommer jag alltid vara deras lilla flicka, speciellt idag.
För att distrahera mig själv kollar jag runt på ikea efter diverse möbler jag behöver. Det har faktiskt gått riktigt bra. Jag tror jag vet vad jag behöver, jag får träffa mamma och pappa nästa helg och jag har ett boende. Nu kan jag nog sova gott. Vi ses imorgon världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0