mina fina människor

Sitter och äter kyckling med nudlar, utanför fönstret snöar det mer än någonsin och jag har två par strumpbyxor på mig. På andra sidan jorden sitter en av mina bästa vänner med jeans shorts i stekande sol och lever livet. Där finns ingen snö eller kalla nudlar. Där finns surfande vackra killar, fester vid stranden och hennes kärlek. Jag är så lycklig för hennes skull. Hon är verkligen värd att få vara lycklig och leva i ett paradis efter allt hon varit med om.  Hon ska vara där i ett år. I sommar kommer hon hem och då ska jag krama henne i ett år, iallafall i några timmar, för alla kramar vi har missat i höst/vinter/vår. 

Ikväll lämnar jag Uppsala och åker hem till mina fina människor i Borlänge. Imorgon ska vi på Maskinen, som vi har längtat, på lördag ska jag vara med farmor och min syster och på söndag tänker jag dricka kaffe på världens bästa café (peace and love caféet).

I tisdags åt jag ännu mer kyckling med mina nya fina människor och dansade med ännu nyare människor tills natten sa att det fick vara nog. rökte i kylan men fick värme ändå. Livet var perfekt och ett tag var det stekande hett för mig som för min älskade jennifer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0