Drömmer i min drömvärld

Fibes, oh fibes! dunkar i hörlurarna, chocken av att jag missade dem när de var på smålands har fortfarande inte lagt sig. Tills dess dunkar de som om de skulle sjunga viskandes i örat på mig, bara för mig och ingen annan. Drömmer mig sakta bort till en annan värld, en annan säng, ett annat rum, mår bra, mår bättre och somnar snart in i världens bästa dröm. Uppsala. I helgen åker jag hem till Borlänge bara för deras skull och för Maskinens. Jag kan stanna kvar här, om det inte vore för dem. De där som är sådär nära hjärtat att det gör ont att de inte är så nära här. Men tills dess drömmer jag i min drömvärld. Fast mest lever jag i Uppsala med luncher, middagar, cheap monday, fina klänningar, nya vänner, fina vänner, fina människor och dans. Min dröm var det va.


Kommentarer
Postat av: Evelinaa

Lugn Fibes, oh fibes kommer till peace&love :)

2010-02-01 @ 08:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0