en sista gång innan uppsala

Igår var jag ut i borlänge för sista gången på förmodligen mycket länge, det känns lite konstig. Men eftersom det var ett sådant speciellt tillfälle körde jag och mina kära vänner gärnet. Vi började med sangria, annan alkohol och musik hemma hos mig och konversationer om allt mellan himmel och jord. Vi åkte sedan vidare till s2 och happy hour, köpte oss en varsin öl/cider (jag blev kallad gay för att jag drack carlsberg med sugrör, jag tänkte mest på att jag är tjej och hade läpstift på mig. inga konstigheter). När s2 började bli fullt började vi dansa, hela kvällen lång (som vi brukar göra, åh vad jag kommer sakna det). Sedan blev det klassiska pommes och cola på centrum grillen och en trevlig prommenad åt ett annat håll. Idag har jag kört på en klassisk sex-and-the-city-ligga-i-sängen-och-vara-bakis-dag. Åh vad det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0