feeling good

Igår fick jag mitt schema och jisses vilket schema alltså! ledig måndagar och fredagar, enda dåliga är att vi går till klockan 6 på torsdagar men det gör inget för det är en sån intressant kurs och kursarna är så trevliga. Så här bra har jag inte mått på riktigt länge. Jag är på topp just nu och inte ens kylan biter på mig. Jag bara ler åt världen. (Vi får se hur jag mår nästa vecka när jag får mens men just nu tänker jag bara njuta till tusen) Ikväll är det pubkväll direkt efter skolan, hoppas jag får med mig några tjejer från kursen då kan det inte bli annat än en dunderkväll.


Kommentarer
Postat av: Eveliiiiina

Åh vad bra att allt är bra! Kör på!!

2010-01-22 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0