för första gången

Första natten i Uppsala gick bra. Idag handlade jag också för första gångne här  och det gick bra det med, billigast är bäst och med den inställningen kan det inte gå fel. Var i skolan idag också för första gången, inskrivning och information. Är ledig tills på onsdag då skolan börjar på riktigt. På torsdag är det inspark och pubkväll på v-dala, sedan ska de även fixa en maskeradbal åt oss, hur roligt kommer inte det bli! Då ska jag fixa en fin mask.

Det är många första gånger nu.

Som det ser ut nu åker jag hem i helgen och hämtar lite grejer jag glömt. 

Klara skrev ett inlägg om mig igår, hon är så söt. Kolla in!


Kommentarer
Postat av: frida

verkar roligt, va de laddar för er! ha så kuuul nu :)

2010-01-19 @ 21:57:52
URL: http://fridabenedikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för program som du ska läsa ?

2010-01-21 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0