sista dagarna i borlänge

I fredags gick jag upp före tuppen och drog till Uppsala med Evelina över dagen, vi tittade på skolan, var in och kikade på domkyrkan och gick runt på stan hela dagen. Fick med mig en fin klänning från monki hem. När jag kom hem fick jag en fin trerätters middag av klara, linda och anna som avsked. Kvällen fortsatte med vin, vilda gester och besök av trevliga pojkar.

I Lördags åkte jag på mitt kusinbarn alfreds dop och sedan middag med släkten från mammas sida. Efter middagen blev det film och lite mys med linda och klara och sedan ännu mer film med familjen.

Idag har jag packat till Mike Snow hela dagen, planerna har ändrats och ikväll flyttar jag till Uppsala.





bilder; linda och evelinas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0