Uppsala och pubkväll

Pubkvällen blev riktigt lyckad med billig öl och nya vänner på v-dala, en alldeles för lång kö på stocken som resluterade i ingen kö på småland och dans. En tidig hemgång vid halv 1 med maria och bussen.
Igår vaknade jag med mensvärk, tog mina smärtstillande, inget hände, tog mer smärtstillande, inget hände, dog lite, pappa ringde, bokade tåg biljett hem och kom hem till världens bästa föräldrar och myskväll på det.


Idag är det lördag, såg att anna kommer hem, vill dricka dyr öl ikväll för här finns det ingen billig. Men bara en för mest vill jag träffa fina vänner och prata i timmar.

Lyckades ta två bilder i torsdags också, mina första uppsala bilder;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0