några dagar senare

Det har varit en hektisk vecka med friskis och svettis, föreläsningar, läkarbesök och trevliga fester.
I måndags gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra, jag köpte årskort på friskis och svettis (den ni!) redan på kvällen körde vi vårat första pass och sedan var vi tillbaka på onsdag kl 8(!) och gymmade.
På onsdagskvällen var det dags för S:t Patricks day och after school på orvars, efter några öl och dans på gh blev det en tidig kväll. Igår invigde vi stocken, inte mitt typ av ställe för fem öre. Nej dräggiga killar som tror att dom får göra vad dom vill med en och tjejer med putläppar har aldrig varit min grej. jag gillar indie-grabbar och tjejer med leende på läpparna. Ikväll kommer tjejerna hit och äter middag, sedan blir det förhoppningsvis dans för fulla muggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0