2011-11-13

Var ett tag sen nu. Trivs bättre med håret, skaffat en bra hårtork som gör allting så mycket lättare. C var här i helgen och tog upp all tid och efter tre veckors uppehåll behövdes det. Mys, bio, kalas och mycket chilll.. Helt perfekt var det. Nu är det en och en halv vecka kvar tills vi ses nästa gång, och då i en vecka. Längtar.
Nu underhåller jag mig själv med att leta efter ett par bra vinterskor. Mina kängor har gått sönder, måste kolla om de går att laga, de skönaste klackarna/skorna jag har. Typiskt. Ska försöka hitta ett par till i alla fall. Och kanske ett par vinterfestklackar? Vi får se. Jacka behöver jag också. Börjar bli riktigt kallt nu, nästan långkalsonger kallt.


din sko, på rea. Kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0