making a list.


Var tror du att du är/gör om 1 år?
Om ett år bor jag i samma stad, förmodligen i samma rum och pluggar. Då är det dags för ekonomikurser och projektledningen även praktik. Det är nog praktiken jag ser mest framemot; vart kommer jag hamna någonstans och kommer jag trivas?.. Förhoppningsvis pendlar jag till Borlänge om helgerna till min fina och är lika kär som nu. Någon resa också kanske?

Vad ångrar du, om något, i livet?
Je ne regrette rien mina vänner. Försöker leva efter det i alla fall. Dumt att ångra något man inte kan ändra på. Om jag ångrar något så är det förmodligen att jag ibland kanske inte har tagit tillvara på ett nice tillfälle som jag borde ha gjort.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Kängor och klackar, svart med lite färg, mycket stickat och förhoppningsvis en TJOCK jacka (som ni vet; vill INTE frysa i vinter..).

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Coca Cola. 2. Snus. 3. Tv-serier.

Har du någon dold talang?
Jag är grym på att mima! Inlevelse och hela paketet.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen;
Åkte till Borlänge, myste med C, åt mat hos mamma och pappa, drack mig full på cider med vänner, fikade, var bakis, åkte tåg.
Nu till helgen; Åka till Borlänge igen, hänga med C och bara ta det lugnt. Sen blir det ett tre veckors långt uppehåll tills vi ses nästa gång. Så mycket quality time!

Vad har du på dig just nu?
En oversize skjorta och trosor. 


 
Bästa skönhetsknep?
Vet inte om jag bär på några hemliga skönhetsknep. Det enda jag gör är att inte alltid ha smink på mig så huden får vila och försöka ta bort sminket varje kväll när jag har det på mig.

Vilka är dina dagens planer?
Idag har jag haft migrän hela dagen och legat i sängen. Ätit pizza har jag också gjort. det var fett gott.

Vad äter du helst inte?
Ärtsoppa och lök när den är stekt eller i ordning gjord (tycker dock om lök när den är rå.. jag vet konstigt. men så är det.)

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Elin Kling.
2. Ilovewildfox
3. Emma Elwin.. och många många fler.


Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej, men man kan ju hoppas att det blir så snart.

Bästa staden/landet du besökt
England, för deras landskap och London, för shoppingen och för att jag har haft så fruktansvärt roligt där. Eller Italien för värmen och vattnet och Venedig för att det var så fruktansvärt vackert. Svårt val..

Vilken kändis får du höra att du liknar?
En gång fick jag höra att jag var lik Angelina Jolie och någon gång Keira Knightley.. tycker dock inte att jag liknar någon av dom två eller någon annan kändis för den delen.. Men skoj att höra ibland. 

Tror du på gud?
Nej.
 
Vad är din största rädsla?´
Mörker, höjder, spindlar och andra kryp.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Oj.. väldigt mycket. Inprincip allt som har med höga höjder att göra, fallskärm, åka frittfall och så vidare..bara några exempel.

Vilka är dina favorit namn?
hmm. Elvira och Emanuel är fint. och Chanel, alla flickor som heter Chanel har det blivit något stort av..

Hur/Var vill du bo i framtiden?
I någon storstad, kanske Stockholm eller något liknande. I en lägenhet med högt i tak och stora fönster, mycket ljus och en stor balkong.



Kommentarer
Postat av: anna

snus?!

2011-10-24 @ 17:42:43
URL: http://annibal-annibal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0