måndagskänslor.

Sitter och lyssnar på världens bästa filmmusik (Stolthet och fördom) och har tända ljus i hela rummet. Tänker på hur snabbt den här terminen har gått, redan halva och hur lite jag har hunnit gjort, eller bara tagit tag i.  ingen dans med mina fina uppsalavänner, alldeles för lite fika, för lite häng i allmänhet och mycket annat som jag brukar göra och som jag framförallt vill göra. Måste bli nya tag så jag inte går och försvinner i höstmörkret. Annars är jag väldigt glad och lugn, har äntligen fått lämna in tentan. Känns bra att vara av med den. Hoppas på en roligare delkurs nu och en roligare månad. Men det tror jag att det kommer bli. Smygstartade med att få igång mitt liv redan i helgen, fest hos Sandra med massor av dans, mamma hälsade på och vi hade en riktig mor och döttrar helg med museum, shopping, god mat och annat göttt. Nu till helgen blir det Stockholm och Jane Birkin (vad jag längtat!) och efter det då äntligen kommer världens finaste människa hit. Min kärlek.

ps. om ni vill lyssna på den bästa filmmusiken och annat chill en mörk måndagskväll med tända ljus (eller någon annan dag för den delen.) - chillout 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0