Måndagstankar..

Det är verkligen höst här nu. Kallt, grått, vackra löv som sakta ramlar ner från trädkronorna. Saknar sommaren mer och mer. Jag som brukar älska hösten. Men det blir lite ensamt bland löven. Saknar Borlänge ibland. Fast att jag var där igår. Haha. Är nog egentligen inte Borlänge jag saknar utan tillgängligheten till min kära och bästaste vännerna som alla bor nere i söder. Men jag älskar Uppsala och här finns det andra fina människor. Så fort det lugnar ner sig i skolan för dom ska jag bjuda ut dom på fika eller en öl. Det behövs för jag saknar dom med. Tror bara att det är lite för grått idag.. Annars är det bra, fint rum, fina kläder, fin stad och tända ljus. Överallt.

 Bra planer på gång också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0