VARNING! argt meddelande till kursansvariga.

Blir så fruktansvärt arg på min kurs och de ansvariga för kursen. Vi har hemtenta just nu och för att skriva klart hemtentan behöver man två böcker. En av dessa två böcker har funnits i TVÅ upplagor på biblioteket i skolan (vi är ca 40 st i kursen, minst.). En av dom två upplagorna har varit utlånade hela terminen och den andra "saknas" så man kan inte låna den. Okej tänkte jag, jag får väl köpa den då på studentbokhandeln (för där ska ju självfallet all kurslitteratur finnas, som på biblioteket, men nu lyckades ju inte biblioteket med det..) kommer till studentbokhandeln och de har inte boken(!!!!) börjar bli riktigt arg.. Så kommer vi till den andra böckerna, den har funnits i några fler upplagor på biblioteket, men inte så många, så ska det finnas en upplaga som man inte får låna med sig hem utan bara läsa på biblioteket. Jag tänkte att jag kan ju göra frågan som man behöver den boken på biblioteket då. Men nej den upplagan är borta. (Fast jag stod och hängde på låset för att jag skulle få tag i den).. Går till studentbokhandeln (IGEN!) och där finns inte den boken heller. Så visar det sig att man bara kan köpa den jävla skit boken på NORDISKA MUSEET I STOCKHOLM! så ska man få tag i sin kurslitteratur, som man måste läsa, måste man ta tåget till Stockholm...
JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!

Är det så det ska behöva vara uppsala universitet!?

Kommentarer
Postat av: E

Den finns inte att beställa?

2011-10-29 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0