det där med träning.

Har tappat bort min fina rutin som jag hade ett tag med träningen, de där tre gånger i veckan har försvunnit.. Har inte tränat på typ en månad, minus i tisdags.. Måste verkligen skärpa mig. I helgen blir det en runda badminton och på tisdag, efter påskhelgen, då jävlar börja allvaret igen. 3 gånger i veckan eller kanske till och med 4 here i come! (again!) Och nu gäller det att hålla i till sommaren, beach 12 och sådant ju. Plus att det är dags att få tillbaka min gamla kropp.. åh saknar dig. SÅ motivationen får gärna komma tillbaka och träningen...! MÅSTEEE!!!
Sen måste jag hitta ett bra gym i Borlänge i sommar..

Kommentarer
Postat av: Din E

Jag är på! Träning i sommar, tjoho! Dock är jag inte så pepp på gym.. Vi kör ute friskis, powerwalks och styrka i det fria :)

2012-04-03 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0