where do my bluebirds fly

Ligger i sängen och har fönstret öppet, känner kylan och undrar när våren kommer. Det ständiga tjatet om värmen.. Men jag saknar verkligen vårvärmen och framförallt sommarvärmen med baraben, tunna klänningar, vårjackor och härliga sommarskor. Vill inte ha på mig min vinterjacka något mer. Imorgon; jeansjacka oavsett väder.. Tänker på sommaren och alla planer, jobb på ornässtugan med världens bästa utsickt, nya arbetskollegor, peace and love, way out west, konserter, uppsala (+ stockholm) weekends och kanske en resa till Paris(?).  Men innan sommaren ska jag skriva hemtenta, fira kvalborg/valborg och njuta av majvärmen.
(20 grader varmt den 2:a maj, lyckan då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0