hejdå sommaren.

Det regnar ute, som det gjort hela sommaren. Blev inte den sommaren som jag eller förmodligen någon annan i sverige hade tänkt sig. Regnet tog över allt. Så jag har tillbringat min sommar med jobb, lite mys, lite vattenpipa och någon fylla. Förutom en (utan tvekan årets bästa) vecka i Barcelona; över 30 grader varmt varje dag, strålande sol, strand, havet, bästa sällskapet, god mat, bästa hotellet, fin stad och så vidare och så vidare. Njutning på hög nivå i en vecka. Nu; en vecka kvar exakt sen åter igen en termin i finaste Uppsala, denna termin ska bli jävligt bra har jag bestämt mig för. Jag och tjejerna ska ha tekväll en gång i veckan, jag ska dansa minst en gång i veckan, gå på spinning med Kajsa och bara njuta över min näst sista termin som kulturentreprenörstudent.
Så en vecka kvar som sagt måste krama om Christofer så mycket jag bara kan på en vecka och njuta till fullo över att få ha sovsällskap innan det blir helt tomt i halva sängen.. 

Kanske hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0