år 2011 del 1

Januari;
Började det nya året med en resa till Egypten med tre fina vänner, strålande sol varje dag. Återvände till ett sorgset Uppsala och gjorde mitt bästa för att få mina fina rumskamrater att le. Ett berg av sopor hade vi också (fyllde en HEL bil).







Februari;
I villan låg vi mest och degade framför tvn, kollade på sex and the city i timmar, spelade fifa. Annars drack vi öl, dansade, tog yra bilder och hade trevligt också (det gamla vanliga som ingår i studentlivet).  Gick på min första gasque, Kulturgasquen med maskeradtema, alla hade fantastiska masker på sig. Åkte hem till borlänge och firade Annas 21 årsdag och blev kär på kuppen.






Mars;
Blev 20 år gammal och fick gå på systemet, hade maskeradfest i villan där alla mina fina vänner var samlade. Spenderade många långa dagar i christofers famn och bara var sådär fantastiskt nykär. Kom hem en kväll till Uppsala och hade årets största spontankväll med mina villagrabbar - öl, shots och dans hela natten. Fantastiskt bra kväll var det.








April;
Den här månaden var så varm och bra. Tror jag inte gick en stund utan att le av lycka (eller kanske när jag skrev på b-uppsatsen). Låg barbent på trappan med en drink i handen en vanlig tisdagseftermiddag. Satt på trappan och lyssnade på grabbarnas fina stämmor mest hela dagarna. Dansade till studiodicores fina djskillzzzzzz (borde nästan göra ett eget inlägg med dom bilderna, helt galna). Åt årets första glass med sandra. Var i sommarstugan och dinglade med fötterna i vattnet (I APRIL!!, det var en sån fruktansvärt varm månad). Firade kvalborg och sista april med dunder och brak.









Maj;
Min sista månad i villan. Satt i trädgården nästan konstant. Var med på grabbkväll i villan fast jag skulle skriva på min b-uppsats. Hade tjejkväll med trerättersmiddag i trädgården. Låg i trädgården och skrev på min b-uppsats. Åkte på en liten roadtrip med jobbet och kollade på slott. Hade familjehelg i villan. Myste med rääsen i hennes fina lägenhet. Lämnade in min b-uppsats (ett av de bästa tillfällena på våren) och fick godkänt  (även de ett av de bästa!). Flyttade från villan.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0