breaking dawn pt. 2

Var och såg sista Twillight i fredags med mina finaste tjejer + malins nya dude.

Men filmen; Har aldrig varit ett fan av de tidigare filmerna, har alltid tyckt att Edward (se Robert Pattinson) varit sämst på att visat känslor och Bella (se Kristen Stewart) varit sjuuuukt jobbig tjej. Men efter att först sett henne i andra filmer börjat gilla henne skarpt och med det fattat att de är ju hennes dumma karaktär och inte hon som skådis. Robert Pattison däremot, ja vad kan jag säga.. sämst, men rätt snygg, fast varför har han läppstift i alla filmer när ingen av de andra vampyrerna har det? don't get it. Och så har vi lilla jacob, snygga jacob, men för liten för att det faktiskt ska vara okej att man ska tycka så om honom. I alla fall i de två första filmerna (egentligen i trean också)...
Ja så tillbaka till filmen, efter de tre första filmerna kände jag äääh. nej skit i det här, men samtidigt ville man ju veta hur det hela skulle sluta. Så då såg jag part 1 och herre min gud vad bra den var. Sen nu part 2.... ALLTSÅ OH MY LORD! den var ju till och med bättre. och vilken twist.. 4 av 5 toast (var ju ingen potter film direkt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0