tentor, lägenheter och thai restauranger

Har inte sagt att jag klarade mig i både entreprenörskapskursen och projektledningskursen. I projektledning var jag till och med tre poäng ifrån alla rätt. inte illa pinkat om jag får säga det själv. Firade det med det drygaste träningspasset (EVER!) igår. Idag, kan knappt gå på toa för att jag har så mycket träningsvärk i benen och röven. Ni friskis tjejer - gå på intervall flex, tro mig det tar. 
 
I går fick vi reda på vilka platser vi ligger på lägenheterna vi sökt också, det ser rätt bra ut, ligger mellan plats 9-2 på alla. Nu gäller det att hålla tummarna, i slutet av veckan får vi se om någon av dem blir våra eller inte.
 
På fredag ska vi fira att vi äntligen får hänga alla nu när Sandra och Emilie är på vfu, blir inte mycket häng då, men även kanske fira lägga. Jag ska även passa på att fira mina tentor. Detta ska vi fira på Koh Phangan, kanske den coolaste thai restaurangen. Man sitter i hyddor och så växlar "vädret" som det gör i Thailand, så man får uppleva sol och regnssäsong. Ska bli sjukt nice. Plus att de har sjukt mycket goda drinkar. 
Sen lördag - partaj nr. 1 - aka sandras födelsedagsfest. 
 
Ser ut att bli en fin vecka detta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0