Hej

Det har varit väldigt mycket på senaste tiden. Jobbiga grejer, väldigt jobbiga grejer och skola. Men även lite skojigheter.

Orkar egentligen inte skriva något.

Skolan går bra, älskar min projektledningsgrupp - funkar asbra ihop och idéerna bara kommer hela tiden.
Entreprenörskapskursen är lite jobbig ibland, främst kanske för att allt är på engelska. Men det kommer nog vara nyttigt i slutändan att man har läst den.
Nu står jag i valet och kvalet; Läsa musik c nästa termin eller ta bort etnologin och läsa media och kommunikation B istället som biämne, man får ju bara läsa den på vårterminen här i uppsala så vill jag läsa den är det väl bäst att jag gör den nu i vår. Samtidigt vore det skönt att vara helt klar efter nästa termin. Ja.. några veckor har man väl på sig att fundera innan man måste välja.

Återkommer om ett tag när allting har rensat ur sig lite. Nu är det mest bara ledsamt och sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0