en säker vår

Igår sökte jag till högskolan för vårterminen. Blev en kurs på heltid i falun som första val, Socialantropologi 1, vi får se hur det blir, det verkade i alla fall riktigt intressant. Annars sökte jag också två program i uppsala och stockholm, Kandidatprogram i kulturentreprenörskap och Kulturvetarlinjen.
Jag har även bestämt mig om hur jag ska göra med mitt hår, eftersom det är nyklippt nu så får det vara så här ett tag tills jag känner mig riktigt säker på att klippa av mig det, och när jag känner mig säker så blir det som bild 1.
Nu back to klara, ikväll får vi gäster, men först ska vi åka och hämta ett paket som väntar på mig hemma. spännade




 

Kommentarer
Postat av: K

vi är sööööta :) <3

2009-09-17 @ 21:15:21
URL: http://mendusoverju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0